Forum www.gdansk12pp.fora.pl Strona Główna www.gdansk12pp.fora.pl
Forum grupy rekonstrukcji historycznej 12 pułku piechoty Xięstwa Warszawskiego
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Albuera
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.gdansk12pp.fora.pl Strona Główna -> Bitwy, spotkania, inscenizacje.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adam
Sierżant



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:39, 17 Gru 2010    Temat postu:

junak napisał:
Aaaa...to na piechotę!
Smile

Ja jestem za - buty do marszu przez Jevropę marki IKARUS Smile Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MARIAN
Fizylier



Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GDANSK

PostWysłany: Sob 19:43, 18 Gru 2010    Temat postu:

witam,
czytam wasze wypowiedzi na temat wyjazdu do hiszpani, sposobu jazdy.

sprawdzalem linie lotniecze Ryanair trasa gdansk- madryt . koszt calkowity 640pln, w dwie strony.
data lotu 6 - 9 maj dla 9 osob

proponuje sprawdzic dokladnie najblizsze lotnisko, lub rozwawiac telefonicznie.
mysle ze jest t6o najlepsze rozwiazanie.

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
junak
Adiutant podoficer



Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 2090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 17:09, 03 Sty 2011    Temat postu:

Hej.
Rozsyłałem mailem formularz zgłoszeniowy, ale mam braki w adresach mailowych.
Proszę kontaktować się z Kasią, ona zbiera wszystkie niezbędne dane.
Trzeba to załatwić do końca tygodnia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
junak
Adiutant podoficer



Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 2090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 20:45, 04 Sty 2011    Temat postu:

Zaczerpnięte z forum Arsenału:

Czas: 06-08 maja 2010.

Miejsce: Hiszpania - Albuera.

Przewidywana liczba uczestników: 2000.

Akcja: Liczba uczestników z Polski, Wielkiej Brytanii i Francji zgłaszanych przez Arsenał - Stowarzyszenie regimentów i pułków polskich 1717-1831: do potwierdzenia. Zakładamy że nie mniejsza niż 120 osób z kraju oraz nie mniej niż 20 z polskich jednostek z zagranicy. Jak zawsze będziemy starali się zabrać wszystkich zgłoszonych. Gdyby to nie było możliwe, zastosowanie będą mieć zasady, o których niżej.

Mamy informację o zorganizowaniu przejazdu ze środków krajowych. Szczegóły zostaną podane osobno po potwierdzeniu przez Urząd do spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych. W przypadku transportu kołowego do dat j.w. należy dodać dwa dni w każdą stronę. W przypadku gdyby było możliwe uzyskanie innego transportu czas ten może się zasadniczo skrócić.

Koszta na miejscu ponosi organizator hiszpański (w szczególności proch, siano, posiłki, toalety, prysznice etc.), z tym, że inaczej niż pod Somosierrą posiłki sporządzamy w obozowisku we własnym zakresie z dostarczonych produktów. Ubezpieczenie za całość, oraz wyżywienie w podróży na koszt własny z tym, że można rozważyć ubezpieczenie zbiorowe. W związku z koniecznością zapewnienia osobnego transportu parku artyleryjskiego proszę o podanie ilości, szacunkowych rozmiarów po złożeniu oraz przybliżonej wagi zabieranego sprzętu

Uczestnicy grupowani będą wg. rodzajów broni: artyleria, kawaleria, piechota.

Stosownie do ustaleń z organizatorem Arsenał - Stowarzyszenie regimentów i pułków polskich 1717-1831 odpowiada za zgłoszenie i organizację kawalerii oraz innych jednostek polskich. Organizator informuje, że liczba osób luźnych, w tym markietanek, oficerów i funkcyjnych bez przydziału będzie ograniczana w myśl zasady, że pierwszeństwo mają jednostki liniowe, choć obecność osób luźnych w obozie nie jest wykluczona (z tym, że w proporcji nie przekraczającej 1 markietanki na 10 żołnierzy). Obóz historyczny, z podziałem na część hiszpańską-portugalsko-brytyjską i francuską. Organizator zastrzega sobie prawo ustalenia ostatecznej struktury organizacyjnej, z tym, że w ramach w/w kontyngentu, po zamknięciu listy Arsenał ma przedstawić organizację całości oraz oznaczyć komendantów poszczególnych formacji (wg. rodzajów broni: kawaleria, piechota i artyleria) wraz z komendantem placu dla polskiej części obozu. Minimalna zgłoszona jednostka to 10 osób (piechota), pełny działon (artyleria: zgodnie z odnośnym regulaminem). Grupy mniej liczne będą łączone, a całość włączana do odpowiednich jednostek francuskich. Szczegółowy scenariusz zostanie przedstawiony osobno, po ustaleniu przez gospodarzy.

Chętnych do uczestnictwa zapraszam do zapoznania się z regulaminem bezpieczeństwa ustalonym uchwałą stowarzyszenia.

Ze względu termin zgłoszeń oraz konieczność przyjęcia stosownych ustaleń związanych logistyką, proszę o przesłanie informacji sporządzonej z użyciem wzoru załączonego do wcześniejszej wiadomości w terminie tam podanym.

Proszę również o przesłanie informacji o osobie upoważnionej do kontaktów organizacyjnych z podaniem telefonu kontaktowego oraz adresu poczty elektronicznej. Jeśli osoba dowodząca daną jednostką i osoba upoważniana do reprezentacji nie jest jedna, proszę o informację w tym zakresie (na wypadek gdyby konieczne było podejmowanie wiążących decyzji organizacyjnych). Wraz z potwierdzeniem wpisu jednostki na listę, proszę kierować całość pytań i uwag na forum j.w.

Dla potrzeb organizacyjnych proszę również o przesłanie informacji o zgłaszanej grupie, możliwie w języku polskim i angielskim. Informacja może zostać uzupełniona o jedno, wybrane zdjęcie przedstawiające zgłaszaną grupę.

O wpisie na listę grup napoleońskich spełniających w/w wymogi decyduje kolejność zgłoszeń, a w przypadku równoczesnego otrzymania zgłoszeń powyżej limitu ustalonego przez organizatora lub przez patrona rocznicy, czynny udział danej grupy / oddziału / jednostki w przedsięwzięciach organizowanych wcześniej przez Arsenał. Z chwilą przekroczenia limitu, kolejne grupy wpisywane będą na listę rezerwową. Inne zgłoszenia rozpatrywane będą po rozpatrzeniu wyżej wymienionych, na tych samych zasadach. Z chwilą zatwierdzenia przyjętych zgłoszeń przez organizatora zgłoszone grupy zostaną o tym powiadomione pocztą elektroniczną na adres wskazany w zgłoszeniu.

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian i uzupełnień w/w informacji. Zmiany wskazane przez organizatora, lub wynikające z wiążących ustaleń podawane będą na bieżąco w tym wątku, w związku z czym prosimy o okresowe sprawdzanie zamieszczanych informacji.

Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dobosz
Administrator



Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 572
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:52, 06 Sty 2011    Temat postu:

Niestety nie jadę Crying or Very sad , a bardzo, bardzo chciałem. Mam komunię i na dodatek jestem chrzestnym. Nie wymigam się. Kur.......aaa Mać !!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adam
Sierżant



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:02, 07 Sty 2011    Temat postu:

A my jadziem Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Młody
Sierżant



Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

PostWysłany: Pią 14:34, 07 Sty 2011    Temat postu:

Masz komunie i "w dodatku" jesteś chrzestnym ? Very Happy Sam dla Siebie ? Smile hehe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
junak
Adiutant podoficer



Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 2090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 15:12, 26 Sty 2011    Temat postu:

Z forum Arsenału:



Witam
Informację podaje dla wszystkich zainteresowanych dotarciem do Albuery alternatywnym sposobem
tj. samolotem i pociągiem.
Lot leci do Madrytu 4-05-2011 o 11.40 , lądowanie 15.30 cena biletu dzisiaj 335,13 zł
z Madrytu do Badajoz 5-05-2011 są 3 pociągi ( hiszpańska kolej nazywa się Renfe dane z ich strony):
wyjazd 9.52 na miejscu 15.40 czas jazdy 5h48min bilet kosztuje 39,70 € (ceny biletów w kasie i przez internet takie same)
wyjazd 13.28 na miejscu 21.15 czas jazdy 7h47min bilet kosztuje 37,90€
wyjazd 16.25 na miejscu 21.50 czas jazdy 5h48min bilet kosztuje 39,70 €
Z Badajoz do Albuery autobusem
powrót do Madrytu 9-maja lub 10 maja 2011.
wyjazd 7.40 na miejscu 13.11 czas jazdy 5h48min bilet kosztuje 39,70 €
wyjazd 12.40 na miejscu 20.06 czas jazdy 7h47min bilet kosztuje 37,90€
wyjazd 14.20 na miejscu 19.56 czas jazdy 5h48min bilet kosztuje 39,70 €
Powrót do Warszawy 10 maja 2011
LOT startuje 09-V-2011 o 16.30 lądowanie, 20.05 bilet cena dzisiaj 412,61
LOT startuje 10-V-2011 o 16.30 lądowanie 20.05 bilet cena z wczoraj 362,60
Na czerwono zaznaczyłem wg mnie optymalne połączenia.
Teoretycznie można wrócić 9 maja, pociąg przychodzi do Madrytu o 13,11
samolot startuje o 16.30 na razie nie wiem jakie połączenie jest między dworcem
a lotniskiem.
W takim układzie dochodzi nocleg w Madrycie i w Badajoz.
Czy są chętni na taka podróż?
Pozdrawiam
KT


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kasimierz
Feldfebel starszy sierżant



Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 991
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Twierdza Gdańsk

PostWysłany: Czw 10:45, 27 Sty 2011    Temat postu:

Wychodzi przynajmniej 1000 zł w obie strony bez noclegów. Trochę dużo.
Opłacałoby się tylko, gdyby wyjechać wcześniej i pozwiedzać sobie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kasimierz dnia Czw 10:48, 27 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
junak
Adiutant podoficer



Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 2090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw 12:05, 24 Mar 2011    Temat postu:

Hej.
Dzwonił Marcin Piontek, pytał o liczbę namiotów, odałem mu, że ze 3 zabierzemy. Po drodze nocleg ma być teoretycznie w Brukseli, z powrotem zobaczymy, albo Paryż, ewentualnie możemy wracać południową trasą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Feldfebel starszy sierżant



Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 944
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kudowa Zdrój

PostWysłany: Czw 16:29, 24 Mar 2011    Temat postu:

Dorzucam od siebie 1 namiot;przywiozę go w kwietniu na Wisłoujście bo nie wiem jak to będzie z dosiadaniem się po drodze.A jak to wyglądało przy Somosierze,jakieś punkty zborne albo co?Którędy wiedzie rzeczona trasa południowa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
junak
Adiutant podoficer



Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 2090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw 16:39, 24 Mar 2011    Temat postu:

Gdzie chcesz się dosiadać?
Wtedy wszyscy z Polski się zjechali do Warszawy i tam zapakowali.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adam
Sierżant



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:33, 24 Mar 2011    Temat postu:

Jak nasz się uszyje ( ponoć do połowy kwietnia) to i my weźmiemy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Feldfebel starszy sierżant



Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 944
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kudowa Zdrój

PostWysłany: Czw 18:03, 24 Mar 2011    Temat postu:

Jak trzeba to pojadę do Warsiafki. Gdybym znał trasę przejazdu mogę dosiąść się po drodze,dla mnie jazda do stolycy to niepotrzebne cofanie się.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
junak
Adiutant podoficer



Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 2090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 7:56, 03 Kwi 2011    Temat postu:

Z forum arsenału:

Drogie Koleżanki i Koledzy!

Podaję informację otrzymaną z Urzędu do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych odnośnie organizacji przejazdu uczestników rekonstrukcji, oraz przewozu sprzętu do Albuery:

I. PODRÓŻ

1. MIEJSCE WYJAZDU I PRZYJAZDU AUTOKARÓW:

Państwowe Muzeum Archeologiczne, ul. Długa 52, Warszawa

2. PLANOWANY ROZKŁAD JAZDY:

1) 3 maja 2011 r. wyjazd z Warszawy w godzinach porannych ok. godziny 10.00;
2) 4 maja 2011 r. - dojazd do miejsca zakwaterowania (Paryż, Francja) ok. godziny 10.00;
3) 5 maja 2011 r. wyjazd w godzinach porannych z Paryża w kierunku Albuery; Hiszpania około godziny 7.00,
4) 6 maja 2011 r. dojazd na miejsce rekonstrukcji (Albuera, Hiszpania) w godzinach porannych około godziny 7.00

6-7-8 maja 2011 r. rekonstrukcja. Na miejscu biwak historyczny. Organizatorzy zapewniają siano, drewno i produkty spożywcze do przyrządzenia we własnym zakresie.

5) 8 maja 2011 r. wyjazd w godzinach późno-popołudniowych, ok. godziny 18.00, z Albuery w kierunku Paryża ,
6) 9 maja 2011 r. dojazd do miejsca zakwaterowania około godziny 18.00 (Paryż, Francja);
7) 10 maja 2011 r. wyjazd w godzinach popołudniowych ok. 7.00 w kierunku Warszawy,
8 ) 11 maja 2011 r. - przyjazd do Warszawy około godziny 10.00

Autokary będą podstawione z wyprzedzeniem co najmniej 1,5 godziny od planowanej godziny odjazdu w dniach 3, 5, 8 i 10 maja 2011 r.

3. ZAKWATEROWANIE

1) Zakwaterowanie obejmuje grupę 100 osób na noclegi (w drodze na uroczystość i z powrotem) w dniach 4 maja (nocleg z 4 na 5 maja) i 9 maja (nocleg z 9 na 10 maja) 2011 r.;
2) Zakwaterowanie w pobliżu stacji metra w pokojach dwu-, trzy-, i czteroosobowych.

W czasie przejazdu z Warszawy do Hiszpanii i w drodze Posiłki posiłki na koszt własny uczestników. Należy więc zabrać rozsądny prowiant na drogę.

II. TRANSPORT SPRZĘTU

Załadunek sprzętu odbędzie się na terenie Państwowego Muzeum Archeologicznego, (ul. Długa 52, Warszawa);

Sprzęt będzie dowieziony do Albuery najpóźniej w dniu 6 maja 2011 r. do godziny 7.00.
Załadunek sprzętu w drodze powrotnej nastąpi w dniu 8 maja ok. godziny 15.00;

Całość sprzętu winna być dowieziona do Warszawy na teren Państwowego Muzeum Archeologicznego, (ul. Długa 52, Warszawa) najpóźniej do dnia 13 maja 2011 r.

Proszę o śledzenie informacji na forum. Niebawem podam informacje dotyczące przydziału miejsc do autobusów. Szczegółowe informacje organizacyjne podam podczas spotkania z przedstawicielami grup w terminie osobno podanym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.gdansk12pp.fora.pl Strona Główna -> Bitwy, spotkania, inscenizacje. Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Następny
Strona 4 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin