|
www.gdansk12pp.fora.pl Forum grupy rekonstrukcji historycznej 12 pułku piechoty Xięstwa Warszawskiego
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adam
Sierżant
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:39, 17 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
junak napisał: | Aaaa...to na piechotę!
|
Ja jestem za - buty do marszu przez Jevropę marki IKARUS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARIAN
Fizylier
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GDANSK
|
Wysłany: Sob 19:43, 18 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
witam,
czytam wasze wypowiedzi na temat wyjazdu do hiszpani, sposobu jazdy.
sprawdzalem linie lotniecze Ryanair trasa gdansk- madryt . koszt calkowity 640pln, w dwie strony.
data lotu 6 - 9 maj dla 9 osob
proponuje sprawdzic dokladnie najblizsze lotnisko, lub rozwawiac telefonicznie.
mysle ze jest t6o najlepsze rozwiazanie.
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
junak
Adiutant podoficer
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 2090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 17:09, 03 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Hej.
Rozsyłałem mailem formularz zgłoszeniowy, ale mam braki w adresach mailowych.
Proszę kontaktować się z Kasią, ona zbiera wszystkie niezbędne dane.
Trzeba to załatwić do końca tygodnia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
junak
Adiutant podoficer
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 2090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto 20:45, 04 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Zaczerpnięte z forum Arsenału:
Czas: 06-08 maja 2010.
Miejsce: Hiszpania - Albuera.
Przewidywana liczba uczestników: 2000.
Akcja: Liczba uczestników z Polski, Wielkiej Brytanii i Francji zgłaszanych przez Arsenał - Stowarzyszenie regimentów i pułków polskich 1717-1831: do potwierdzenia. Zakładamy że nie mniejsza niż 120 osób z kraju oraz nie mniej niż 20 z polskich jednostek z zagranicy. Jak zawsze będziemy starali się zabrać wszystkich zgłoszonych. Gdyby to nie było możliwe, zastosowanie będą mieć zasady, o których niżej.
Mamy informację o zorganizowaniu przejazdu ze środków krajowych. Szczegóły zostaną podane osobno po potwierdzeniu przez Urząd do spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych. W przypadku transportu kołowego do dat j.w. należy dodać dwa dni w każdą stronę. W przypadku gdyby było możliwe uzyskanie innego transportu czas ten może się zasadniczo skrócić.
Koszta na miejscu ponosi organizator hiszpański (w szczególności proch, siano, posiłki, toalety, prysznice etc.), z tym, że inaczej niż pod Somosierrą posiłki sporządzamy w obozowisku we własnym zakresie z dostarczonych produktów. Ubezpieczenie za całość, oraz wyżywienie w podróży na koszt własny z tym, że można rozważyć ubezpieczenie zbiorowe. W związku z koniecznością zapewnienia osobnego transportu parku artyleryjskiego proszę o podanie ilości, szacunkowych rozmiarów po złożeniu oraz przybliżonej wagi zabieranego sprzętu
Uczestnicy grupowani będą wg. rodzajów broni: artyleria, kawaleria, piechota.
Stosownie do ustaleń z organizatorem Arsenał - Stowarzyszenie regimentów i pułków polskich 1717-1831 odpowiada za zgłoszenie i organizację kawalerii oraz innych jednostek polskich. Organizator informuje, że liczba osób luźnych, w tym markietanek, oficerów i funkcyjnych bez przydziału będzie ograniczana w myśl zasady, że pierwszeństwo mają jednostki liniowe, choć obecność osób luźnych w obozie nie jest wykluczona (z tym, że w proporcji nie przekraczającej 1 markietanki na 10 żołnierzy). Obóz historyczny, z podziałem na część hiszpańską-portugalsko-brytyjską i francuską. Organizator zastrzega sobie prawo ustalenia ostatecznej struktury organizacyjnej, z tym, że w ramach w/w kontyngentu, po zamknięciu listy Arsenał ma przedstawić organizację całości oraz oznaczyć komendantów poszczególnych formacji (wg. rodzajów broni: kawaleria, piechota i artyleria) wraz z komendantem placu dla polskiej części obozu. Minimalna zgłoszona jednostka to 10 osób (piechota), pełny działon (artyleria: zgodnie z odnośnym regulaminem). Grupy mniej liczne będą łączone, a całość włączana do odpowiednich jednostek francuskich. Szczegółowy scenariusz zostanie przedstawiony osobno, po ustaleniu przez gospodarzy.
Chętnych do uczestnictwa zapraszam do zapoznania się z regulaminem bezpieczeństwa ustalonym uchwałą stowarzyszenia.
Ze względu termin zgłoszeń oraz konieczność przyjęcia stosownych ustaleń związanych logistyką, proszę o przesłanie informacji sporządzonej z użyciem wzoru załączonego do wcześniejszej wiadomości w terminie tam podanym.
Proszę również o przesłanie informacji o osobie upoważnionej do kontaktów organizacyjnych z podaniem telefonu kontaktowego oraz adresu poczty elektronicznej. Jeśli osoba dowodząca daną jednostką i osoba upoważniana do reprezentacji nie jest jedna, proszę o informację w tym zakresie (na wypadek gdyby konieczne było podejmowanie wiążących decyzji organizacyjnych). Wraz z potwierdzeniem wpisu jednostki na listę, proszę kierować całość pytań i uwag na forum j.w.
Dla potrzeb organizacyjnych proszę również o przesłanie informacji o zgłaszanej grupie, możliwie w języku polskim i angielskim. Informacja może zostać uzupełniona o jedno, wybrane zdjęcie przedstawiające zgłaszaną grupę.
O wpisie na listę grup napoleońskich spełniających w/w wymogi decyduje kolejność zgłoszeń, a w przypadku równoczesnego otrzymania zgłoszeń powyżej limitu ustalonego przez organizatora lub przez patrona rocznicy, czynny udział danej grupy / oddziału / jednostki w przedsięwzięciach organizowanych wcześniej przez Arsenał. Z chwilą przekroczenia limitu, kolejne grupy wpisywane będą na listę rezerwową. Inne zgłoszenia rozpatrywane będą po rozpatrzeniu wyżej wymienionych, na tych samych zasadach. Z chwilą zatwierdzenia przyjętych zgłoszeń przez organizatora zgłoszone grupy zostaną o tym powiadomione pocztą elektroniczną na adres wskazany w zgłoszeniu.
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian i uzupełnień w/w informacji. Zmiany wskazane przez organizatora, lub wynikające z wiążących ustaleń podawane będą na bieżąco w tym wątku, w związku z czym prosimy o okresowe sprawdzanie zamieszczanych informacji.
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dobosz
Administrator
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 572
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:52, 06 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Niestety nie jadę , a bardzo, bardzo chciałem. Mam komunię i na dodatek jestem chrzestnym. Nie wymigam się. Kur.......aaa Mać !!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adam
Sierżant
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 9:02, 07 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
A my jadziem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Młody
Sierżant
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Pią 14:34, 07 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Masz komunie i "w dodatku" jesteś chrzestnym ? Sam dla Siebie ? hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
junak
Adiutant podoficer
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 2090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Śro 15:12, 26 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Z forum Arsenału:
Witam
Informację podaje dla wszystkich zainteresowanych dotarciem do Albuery alternatywnym sposobem
tj. samolotem i pociągiem.
Lot leci do Madrytu 4-05-2011 o 11.40 , lądowanie 15.30 cena biletu dzisiaj 335,13 zł
z Madrytu do Badajoz 5-05-2011 są 3 pociągi ( hiszpańska kolej nazywa się Renfe dane z ich strony):
wyjazd 9.52 na miejscu 15.40 czas jazdy 5h48min bilet kosztuje 39,70 € (ceny biletów w kasie i przez internet takie same)
wyjazd 13.28 na miejscu 21.15 czas jazdy 7h47min bilet kosztuje 37,90€
wyjazd 16.25 na miejscu 21.50 czas jazdy 5h48min bilet kosztuje 39,70 €
Z Badajoz do Albuery autobusem
powrót do Madrytu 9-maja lub 10 maja 2011.
wyjazd 7.40 na miejscu 13.11 czas jazdy 5h48min bilet kosztuje 39,70 €
wyjazd 12.40 na miejscu 20.06 czas jazdy 7h47min bilet kosztuje 37,90€
wyjazd 14.20 na miejscu 19.56 czas jazdy 5h48min bilet kosztuje 39,70 €
Powrót do Warszawy 10 maja 2011
LOT startuje 09-V-2011 o 16.30 lądowanie, 20.05 bilet cena dzisiaj 412,61
LOT startuje 10-V-2011 o 16.30 lądowanie 20.05 bilet cena z wczoraj 362,60
Na czerwono zaznaczyłem wg mnie optymalne połączenia.
Teoretycznie można wrócić 9 maja, pociąg przychodzi do Madrytu o 13,11
samolot startuje o 16.30 na razie nie wiem jakie połączenie jest między dworcem
a lotniskiem.
W takim układzie dochodzi nocleg w Madrycie i w Badajoz.
Czy są chętni na taka podróż?
Pozdrawiam
KT
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kasimierz
Feldfebel starszy sierżant
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 991
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Twierdza Gdańsk
|
Wysłany: Czw 10:45, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Wychodzi przynajmniej 1000 zł w obie strony bez noclegów. Trochę dużo.
Opłacałoby się tylko, gdyby wyjechać wcześniej i pozwiedzać sobie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kasimierz dnia Czw 10:48, 27 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
junak
Adiutant podoficer
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 2090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 12:05, 24 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Hej.
Dzwonił Marcin Piontek, pytał o liczbę namiotów, odałem mu, że ze 3 zabierzemy. Po drodze nocleg ma być teoretycznie w Brukseli, z powrotem zobaczymy, albo Paryż, ewentualnie możemy wracać południową trasą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Feldfebel starszy sierżant
Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 944
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kudowa Zdrój
|
Wysłany: Czw 16:29, 24 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Dorzucam od siebie 1 namiot;przywiozę go w kwietniu na Wisłoujście bo nie wiem jak to będzie z dosiadaniem się po drodze.A jak to wyglądało przy Somosierze,jakieś punkty zborne albo co?Którędy wiedzie rzeczona trasa południowa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
junak
Adiutant podoficer
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 2090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 16:39, 24 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Gdzie chcesz się dosiadać?
Wtedy wszyscy z Polski się zjechali do Warszawy i tam zapakowali.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adam
Sierżant
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:33, 24 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Jak nasz się uszyje ( ponoć do połowy kwietnia) to i my weźmiemy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Feldfebel starszy sierżant
Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 944
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kudowa Zdrój
|
Wysłany: Czw 18:03, 24 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Jak trzeba to pojadę do Warsiafki. Gdybym znał trasę przejazdu mogę dosiąść się po drodze,dla mnie jazda do stolycy to niepotrzebne cofanie się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
junak
Adiutant podoficer
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 2090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Nie 7:56, 03 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Z forum arsenału:
Drogie Koleżanki i Koledzy!
Podaję informację otrzymaną z Urzędu do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych odnośnie organizacji przejazdu uczestników rekonstrukcji, oraz przewozu sprzętu do Albuery:
I. PODRÓŻ
1. MIEJSCE WYJAZDU I PRZYJAZDU AUTOKARÓW:
Państwowe Muzeum Archeologiczne, ul. Długa 52, Warszawa
2. PLANOWANY ROZKŁAD JAZDY:
1) 3 maja 2011 r. wyjazd z Warszawy w godzinach porannych ok. godziny 10.00;
2) 4 maja 2011 r. - dojazd do miejsca zakwaterowania (Paryż, Francja) ok. godziny 10.00;
3) 5 maja 2011 r. wyjazd w godzinach porannych z Paryża w kierunku Albuery; Hiszpania około godziny 7.00,
4) 6 maja 2011 r. dojazd na miejsce rekonstrukcji (Albuera, Hiszpania) w godzinach porannych około godziny 7.00
6-7-8 maja 2011 r. rekonstrukcja. Na miejscu biwak historyczny. Organizatorzy zapewniają siano, drewno i produkty spożywcze do przyrządzenia we własnym zakresie.
5) 8 maja 2011 r. wyjazd w godzinach późno-popołudniowych, ok. godziny 18.00, z Albuery w kierunku Paryża ,
6) 9 maja 2011 r. dojazd do miejsca zakwaterowania około godziny 18.00 (Paryż, Francja);
7) 10 maja 2011 r. wyjazd w godzinach popołudniowych ok. 7.00 w kierunku Warszawy,
8 ) 11 maja 2011 r. - przyjazd do Warszawy około godziny 10.00
Autokary będą podstawione z wyprzedzeniem co najmniej 1,5 godziny od planowanej godziny odjazdu w dniach 3, 5, 8 i 10 maja 2011 r.
3. ZAKWATEROWANIE
1) Zakwaterowanie obejmuje grupę 100 osób na noclegi (w drodze na uroczystość i z powrotem) w dniach 4 maja (nocleg z 4 na 5 maja) i 9 maja (nocleg z 9 na 10 maja) 2011 r.;
2) Zakwaterowanie w pobliżu stacji metra w pokojach dwu-, trzy-, i czteroosobowych.
W czasie przejazdu z Warszawy do Hiszpanii i w drodze Posiłki posiłki na koszt własny uczestników. Należy więc zabrać rozsądny prowiant na drogę.
II. TRANSPORT SPRZĘTU
Załadunek sprzętu odbędzie się na terenie Państwowego Muzeum Archeologicznego, (ul. Długa 52, Warszawa);
Sprzęt będzie dowieziony do Albuery najpóźniej w dniu 6 maja 2011 r. do godziny 7.00.
Załadunek sprzętu w drodze powrotnej nastąpi w dniu 8 maja ok. godziny 15.00;
Całość sprzętu winna być dowieziona do Warszawy na teren Państwowego Muzeum Archeologicznego, (ul. Długa 52, Warszawa) najpóźniej do dnia 13 maja 2011 r.
Proszę o śledzenie informacji na forum. Niebawem podam informacje dotyczące przydziału miejsc do autobusów. Szczegółowe informacje organizacyjne podam podczas spotkania z przedstawicielami grup w terminie osobno podanym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|